Jednostka prowadzi następujące rejestry, ewidencje i archiwa:

  • księga uczniów
  • rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
  • rejestr zaświadczeń OKE
  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych
  • księga druków ścisłego zarachowania
  • dziennik korespondencyjny
  • rejestr zamówień publicznych
  • księgi protokołów posiedzeń rad pedagogicznych
  • rejestr uchwał rady pedagogicznej
  • rejestr zarządzeń dyrektora
  • księga zastępstw
  • składnica akt

 


 

Rejestr akt prowadzony jest w jednostce w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną. W instrukcji omówione są m.in. zasady obiegu akt i załatwiania spraw. Wszystkie akta przechowywane w komórce organizacyjnej po ich załatwieniu przekazuje się do składnicy akt, zgodnie z obowiązującą Instrukcją Archiwalną.
Rejestry udostępniane są osobom, których one dotyczą lub ich przedstawicielom ustawowym.

Instrukcja Kancelaryjna  - kliknij aby pobrać

Wyszukaj

Początek strony